niedziela, 28 września 2014

Adam Małysz

Witajcie!

Dzisiaj mam dla was jeden z moich najcenniejszych autografów - autograf Adama Małysza.

Chyba nie muszę Wam go przedstawiać. Jest to moim zdaniem "symbol polskich skoków". "Małyszomania" to chyba najprzyjemniejszy okres polskich skoków. Te wołanie "Chodź, bo Małysz skacze!" to moje najpiękniejsze skojarzenie. Te emocje i radość towarzyszące wszystkim podium zajmowanym przez tego zawodnika to coś nie do opisania. 

Autograf pana Adama jest na zdjęciu z Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. Taka miła odmiana gdyż prawie wszystkie moje autografy są raczej na kartach. 

Autograf bardzo łatwo zdobyć. Wystarczy wysłać standardową prośbę o autograf oraz kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem. Na autograf czekałam tak około 1,5 miesiąca czyli tak w miarę ;)

Na koniec mam dla Was chyba dobrą wiadomość. Jeżeli w tym tygodniu wybije ponad 5000 wyświetleń dodam wywiad ze szwajcarskim skoczkiem - Gabrielem Karlenem! Brakuje niewiele wejść bo około 400 :)

Jeżeli macie własne blogi to w komentarzach lub przez formularz kontaktowy wysyłajcie mi do nich linki. W wolnym czasie chętnie zajrzę :) Wypchanych skrzynek! 


                                                                                                                     Asia                      



Adres:
Adam Małysz
ul. 1 maja 48 a
43-460 Wisła



Aktualizacja: 03.1.2016 r.




6 komentarzy: