poniedziałek, 1 września 2014

Polski Związek Narciarski

Cześć!

Dzisiaj mam dla was nareszcie post z adresem!

Otrzymałam nareszcie moje upragnione autografy od Polskiego Związku Narciarskiego. No nie powiem, że krótko czekałam. Tak około 1,5 miesiąca (porównując PZN do AZN to bardzo długo), ale czego się nie robi dla własnego hobby ;)

Ogólnie to wszystkie kartki to powtórki (poza kartką Justyny Kowalczyk i Janka Ziobry - jego ma inny tył niż ta, którą do tej pory posiadałam). Do wymiany idzie autograf Kamila i Dawida (Maćka zostawiam sobie, bo jego autograf jest czerwono-złoty, ale na zdjęciu tego nie widać)

Mimo iż większość autografów posiadam, to jestem i tak bardzo zadowolona :) Troszkę się naczekałam, ale było warto.

Mam nadzieję, że wy również dostaniecie dużo autografów. Wypchanych skrzynek!

                                                                                                                                 Asia

Adres
Polski Związek Narciarski
ul. Mieszczańska 18/3
30-313 Kraków
















6 komentarzy: