czwartek, 13 sierpnia 2015

Andreas Wank

Hej!

Dzisiaj mam dla was na początek kilka drobnych uwag co do bloga. Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam myzykę - postanowiłam zmieić playlistę i ustawiłam mój ulubiony, polski zespół "Perfect". Dodałam też listę wpisów z moimi pamiątkami oraz zmieniłam trochę formułę wpisów.

A teraz właściwa część posta, którego bohaterem jest niemiecki skoczek Andreas "Andi" Wank ;)

Adreas to niemiecki skoczek narciarski, który urodził się 18 lutego 1988 roku w Halle i należy do klubu SC Hinterzarten. Do jego większych osiągnięć należą przede wszystkim dwa medale olimpijskie zdobyte w konkursach drużynowych ( złoty z Soczi i srebrny z Vancouver). Do sukcesów można też dopisać 10 miejsce w Soczi na skoczni K95 oraz złoto w mistrzostwach świata juniorów. Jeżeli chcecie wiedzieć coś więcej o Andreasie to zachęcam do odwiedzenia jego strony na facebooku lub Wikipedii.

Przesyłka od Andiego (tak to chyba powinnam nazwać) była bardzo miłą niespodzianką. W środku znalazły się moje trzy zdjęcia:




Dodatkowo od Andreasa otrzymałam jeszcze kartę, która jest moim zdaniem bardzo oryginalna. Chyba nawet mogę ją określić jedną z ulubionych ;)



Poza tymi podpisami dostałam jeszcze jedną wspaniałą rzecz - plastron z Lillehammer! Szczerze, to nie wiem co mogę o nim napisać. Wiadomo, że się cieszę i że to cenna pamiątka. Poza tym dla mnie jest jeszcze bardziej wyjątkowy ponieważ pochodzi z Norwegii - kraju do którego chciałabym kiedyś pojechać ;)


Do Andiego wysłałam list, kopertę zwrotną oraz kupon IRC. Niezbyt dokładnie pamiętam, ile czekała, ale coś około 1,5-2 miesięcy. Moim zdaniem to dosyć szybko zwłaszcza, że w międzyczasie odbywały się inne konkursy - LPK w Kranju no i LGP w Wiśle.

Adres:
Andreas Wank 
Dalenaerstraße 14a
06193 OT Domnitz
Germany 

To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że podobała wam się ta notka oraz wszystkie zmiany. Do następnego!

5 komentarzy: