wtorek, 17 czerwca 2014

Thomas Morgenstern

Witajcie ponownie!

Dzisiaj mam dla was adres Thomasa Morgensterna. Pisałam do niego w styczniu. Byłam mile zaskoczona kiedy po dwóch tygodniach dostałam moje autografy.

Pewnie zadajecie sobie pytanie czemu dwa. Dwa bo o tyle poprosiłam. Jeden miał być dla koleżanki, ale ona stwierdziła, że sama napisze więc zyskałam dodatkowy autograf.

Przy Thomasie nie musicie martwić się o kupon IRC ponieważ nie trzeba mu go wysyłać. Pamiętajcie też o kopercie zwrotnej! Jednak jeśli zapomnicie to spokojnie bo i tak otrzymacie autograf (Ja jestem taką gapą i zapomniałam. Na szczęście zawsze piszemy na kopercie z tyłu swój adres, więc w razie czego wytną go i nakleją na własną kopertę).

Thomas wysyła swoje autografy bardzo szybko. Wiadomo, że ktoś to za niego robi ale lepiej jest czekać dwa tygodnie niż pięć miesięcy :D - tyle czekałam na autograf Gregora, ale o tym kiedy indziej.

W skrócie. Warto pisać do Thomasa! Piszcie więc i dajcie znać jak wam poszło :)

                                                                                                               Asia


Adres Thomasa:

Thomas Morgenstern
Eichenweg 15
9851 Lieserbrücke
Austria





Aktualizacja: 05.01. 2015 r.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz