czwartek, 19 czerwca 2014

Eve-nement Team

Hej! 

Znowu mam dla was kolejną partię autografów. Tym razem od Eve-nement Team. 

Czekałam około miesiąca. Może ciut dłużej, ale warto było. Dostałam autografy Jana Ziobry, Dawida Kubackiego, Stefana Huli, Kamila Stocha oraz nie wiem czemu Krzysztofa Miętusa.

Co musicie zrobić to napisać list i wysłać razem z kopertą zwrotną z naklejonym znaczkiem. Mało zachodu a spora ilość autografów. 

Duma mnie najbardziej rozpiera, kiedy trzymam w rękach autograf Kamila. Jest on najcenniejszy w mojej kolekcji i mam nadzieję, że jego autografy na innych zdjęciach też staną się moją zdobyczą. Co do reszty to też fajnie. Autograf Janka i Dawida też warto mieć w swojej kolekcji, lecz nie ukrywam, że są dla mnie mniej ważne niż autograf Kamila. Ostatnie miejsce to autografy Krzyśka i Stefana. Skoczkowie nie posiadający większych sukcesów, ale jednak warto mieć autograf chociaż najsłabszych zawodników bo kto wie, może kiedyś będą w światowej czołówce.

Na koniec zachęcam was do komentowania, pisanie do mnie na maila oraz chwalenia się waszymi zdobyczami :D

                                                                                                                   Asia


Adres:
Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane













1 komentarz:

  1. A mi udało się zdobyć autograf Kamila z dedykacją :* Coś wspaniałego :D

    OdpowiedzUsuń