niedziela, 22 czerwca 2014

Gregor Schlierenzauer

Cześć!

Dzisiaj oddaję w wasze ręce kolejny adres! Należy on do Gregora Schlierenzauera. 

Osobiście nie lubię go. Moim zdaniem nie jest sympatyczny, ale jego autograf warto mieć w swojej kolekcji. Nie kwestionuję tego, że jest słabym sportowcem, że nie umie skakać. To jest tylko moje zdanie na jego temat. Nic więcej.

Na autograf Gregora czekałam pięć miesięcy. Słyszałam o przypadkach, że nawet do 9. Nie wiem czy to prawda, ale kto wie. W każdym razie czekać warto, bo Gregor to już legenda. Nie wiem czy to dobre słowo, ale chyba tak. Nie bez powodu ma tyle wygranych konkursów Pucharu Świata.

Do Gregora trzeba obowiązkowo wysłać kupon IRC i kopertę. W jego przypadku trzeba się uzbroić w cierpliwość. W tym przypadku życzę dużo cierpliwości bo na 100% wam się przyda. Osobiście po 2 miesiącach straciłam nadzieję na autograf od niego, ale przyszedł i byłam bardzo zadowolona z tego powodu. Trzymajcie się!

                                                                                                           Asia

Adres:

Gregor Schlierenzauer
Serlesstrasse 19
A-6166 Fulpmes
Austria




Aktualizacja: 06.01.2016 r.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz