czwartek, 26 czerwca 2014

Peter Prevc

Cześć!

Dzisiaj przygotowałam dla was autograf Petera Prevca.

Nie ukrywa, że to mój ulubieniec :D Jest raczej "sztywny", ale zawsze umie się zachować. Fajnie się wypowiada o innych skoczkach i to mi się w nim podoba. Poza tym jest świetnym i utalentowanym skoczkiem.

Do Petera pisałam maila. Napisałam taką normalną prośbę i dodałam tylko adres. Czekałam na ten autograf (raczej pocztówkę, bo takową otrzymałam) około dwa miesiące. Napisałam Też prośbę o autograf, ale nie dostałam odpowiedzi.

Z sezonu na sezon Peter staje się coraz lepszym skoczkiem. Udowodnił to w tym sezonie. Cieszę się, że mam jego autograf. Bez wątpienia jego autograf to cenna zdobycz więc zachęcam do pisania na maila i adres(nie wiem czy szybko odpisze, bo sama czekam :D) Do zobaczenia!

                                                                                                                Asia


Mail:
peterprevc@gmail.com




Aktualizacja: 08.01.2016 r.





Zdobyte podczas LGP 2015 w Wiśle









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz