środa, 9 lipca 2014

Kaarel Nurmsalu

Witajcie!

Dzisiaj wędruje do was kontakt do Kaarela Nurmsalu!

Moim zdaniem warto jest napisać do Kaarela ponieważ jest, a raczej był najlepszym Estońskim skoczkiem gdyż niedawno zakończył karierę. Powodem tego były jak zwykle pieniądze. Szkoda mi go ponieważ był naprawdę dobrze spisującym się skoczkiem. Mam nadzieję, że jeszcze powróci i z całego serca tego mu życzę.

Co do autografu. Czekałam tylko dwa tygodnie. Otrzymałam dwie kartki podpisane długopisem :D
To już moje drugie takie kartki. Nie przeszkadza mi to, bo podpis długopisem sprawia, że są wyjątkowe. 

Jak dostać autograf Kaarela? Nic prostszego! Wystarczy tylko napisać o adres do strony Kaarela o adres lub do mnie. Nie wiem, czy mogę go podać więc piszcie do mnie lub do strony Kaarela. Chętnie podam wam adres. Do usłyszenia!

                                                                                                                  Asia

 










2 komentarze: