wtorek, 15 lipca 2014

Koty, Miętusy, Zapotoczny i Kubacki

Witajcie!

Dzisiaj post będzie wyjątkowo bez adresu i jakiegokolwiek kontaktu ponieważ autografy dostałam od mojej koleżanki. Ona dostała go od Kuby Kota, ale nie wiem, czy jeszcze ma. Obecnie czekam na odpowiedź od niego więc się przekonamy.

Na kartce znajdują się autografy Dawida Kubackiego, Macieja Kota, Grzegorza Miętusa, Andrzeja Zapotocznego, Krzysztofa Miętusa oraz Kuby Kota.

Kartka jest fajna ponieważ na jednej kartce mam autografy aż sześciu skoczków! Podoba mi się w niej dosłownie wszystko! Od zdjęcia z przodu po autografy z tyłu, które są złote. Najmniej widoczny autograf to autograf Maćka :( Ale i tak kartka jest GENIALNA!

Dziękuję mojej koleżance - będzie wiedziała, że o nią chodzi - za ten cudowny prezent. Kochana jesteś! Co do kolejnych postów to będę starała się dodawać tuż po otrzymaniu autografu :) Do zobaczenia!

                                                                                                                        Asia




2 komentarze: