niedziela, 20 lipca 2014

Kuba Kot + Maciek Kot

Hej!

Dzisiaj mam dla was autografy od Kuby Kota i przy okazji od Maćka. 

Autografy są z dedykacją, co jest dla mnie sporą niespodzianką :) Od Kuby byłam pewna dedykacji, ale od Maćka? Przeglądałam sporo blogów o autografach i tylko na kilku były zdjęcia autografów Maćka z dedykacją. Tym bardziej się cieszę :D 

Ile czekałam? Czekałam około 10-12 dni. Nie wysyłałam priorytetem więc troszkę to trwało, ale warto było. Autografy są fajne i co najważniejsze, specjalnie dla mnie!

Zachęcam was do napisania do Kuby i mam nadzieję, że na moim mailu znajdę zdjęcia waszych zdobyczy. Do zobaczenia wkrótce!

                                                                                                                               Asia

PS. W sprawie adresu piszcie do mnie na maila lub na "Kontakt". Źle zrobiłam wstawiając go od razu  na bloga gdyż jest on prywatny. Z góry przepraszam za utrudnienia. 







3 komentarze: