wtorek, 22 lipca 2014

Danny Queck

Cześć!

Tym razem oddaję w wasze ręce autograf Danny'ego Quecka!

Bardzo się cieszę, że mam autograf Danny'ego w swojej kolekcji bo to jeden z sympatyczniejszych niemieckich skoczków narciarskich. Jest to mój pierwszy autograf od niemieckiego zawodnika i tym bardziej się cieszę, bo jest z dedykacją.

Jeżeli chcecie dostać jego autograf to na zdjęciu autografu jest adres na który wysyłajcie swoje prośby wraz z IRC i kopertą zwrotną.

Na koniec mogę się wam pochwalić jedną rzeczą. Mianowicie w zeszłym tygodniu narysowałam Spider - Mana dla Danny'ego gdyż jest to jego ulubiona filmowa postać. Wysłałam mu zdjęcie mojego rysunku, a następnego dnia doznałam szoku ponieważ wstawił je! Znajdziecie go tutaj.

Do zobaczenia wkrótce!

                                                                                                                 Asia






1 komentarz: