wtorek, 29 lipca 2014

Eve-nement Team po raz drugi

Hej!

Dzisiaj znowu mam dla was autografy od Eve-nement Team!

Zawartość koperty bardzo mnie ucieszyła mimo dwóch powtórek (Dawida Kubackiego i Krzyśka Miętusa), ale dostałam autograf Kamila Stocha na karcie z serii Fischer o której zawsze marzyłam. Ponad to dostałam autograf Jana Ziobry z serii olimpijskiej oraz Stefana Huli.

Wszystkie autografy są autentyczne i bez dedykacji. Czekałam około 3 tygodnie, a autografy są świetne :D W planach mam zebranie całej kolekcji olimpijskiej, ale teraz to raczej nie mam szans :D Jakby ktoś miał autograf z serii olimpijskiej na zbyciu to niech pisze. Na pewno się dogadamy co do wymiany ;)

Ponownie zachęcam was do chwalenia się waszymi zdobyczami i przesyłaniu mi ich zdjęć na maila. Chętnie pooglądam :D Do usłyszenia! 

                                                                                                                  Asia

PS. Z tyłu na autografie Krzyśka został ślad od autografu Janka.

Adres:
Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

















9 komentarzy:

  1. bardzo fajna karta Stefana :)
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kartka też mi się podoba i jest ładniejsza od ostatniej kartki Stefana :D

      Usuń
  2. Gratuluję, widzę że też muszę się pokusić o napisanie do Evenementów, przydałyby mi się autografy Stefana i nowa kartka Kamila ;-)
    +Dodaję Twojego bloga do polecanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dodanie bloga :) Kartka Kamila jest świetna i chyba najlepsza z mojej kolekcji :)
      + Twojego bloga również dodaję do polecanych :D

      Usuń
  3. O proszę ! Kamil na nowej kartce :) Gratuluję!
    Zapraszam do mnie ;) Dodałam Cię do poleconych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z zaproszenia na pewno skorzystam i również dodam twojego bloga do poleconych :D

      Usuń