sobota, 9 sierpnia 2014

Piotr Żyła

Cześć!

Z góry przepraszam, że troszkę długo nic nie dodawałam, ale miałam wolontariat w szkole (i nadal mam) + nic w skrzynce ostatnio nie ma... Ale dla was zachowałam coś na taki przestój.

Autograf Piotrka Jest całkiem fajny jak i sam zawodnik. Nie rozumiem tylko ludzi (dziennikarzy), którzy mówią, że Piotrek jest głupi i niepoważny. Nie zgadzam się z nimi. To, że ktoś ma poczucie humoru i wypowiada się w nieformalny sposób nie świadczy o tym że jest głupi i że jest prostakiem. To jest moim zdaniem przegięcie, ale nic nie poradzę na takie opinie na jego temat.

Autograf Piotrka jest cenną zdobyczą. Piotrek jest świetnym skoczkiem który podczas Letniego Grand Prix bardzo pozytywnie mnie zaskakuje. Jego dobre wyniki świadczą o tym iż jest w wyśmienitej formie i bardzo mnie to cieszy.

Jeżeli chcecie autograf Piotrka to wystarczy napisać prośbę o autograf i dołączyć kopertę zwrotną z naklejonym znaczkiem. Na autograf czekałam około dwa tygodnie więc nie jest to jakoś strasznie długo.

Moim zdaniem warto napisać do Piotrka bo to jeden z naszych najlepszych skoczków, a kolekcja bez jego autografu byłaby niekompletna. W razie jakichkolwiek pytań piszcie! Chętnie odpiszę :) Pozdrawiam!

                                                                                                                                          Asia

Adres:
Piotr Żyła
Pensjonat "Źródełko"
ul. Źródlana 24
43-450 Ustroń






Zdobyte podczas LGP 2015 w Wiśle






10 komentarzy:

  1. Gratulacje :) W pełni się z tobą zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że ktoś ma takie samo zdanie jak ja :D

      Usuń
  2. Gratulacje!
    Mnie też pozytywnie zaskoczyły dobre miejsca zajmowane przez Piotra w Wiśle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też było bardzo miło, że Piotrek był na podium. Jest w dobrej formie i to mnie bardzo cieszy :D

      Usuń
  3. Wow !! Piotrek mistrz !! :) Gratulację ode mnie :)
    loveskijumping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń