piątek, 10 października 2014

Plastron Danny'ego Quecka

Cześć!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją najcenniejszą pamiątkę związaną ze skokami - plastron Danny'ego Quecka. A jednak marzenia się spełniają!

Danny może nie jest sławny, ale jest bardzo miłą i uprzejmą osobą. Miałam okazję pisać z nim kilkukrotnie i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że to sympatyczny skoczek który ma dużo cierpliwości i docenia pracę innych. Nigdy w życiu nie pomyślałabym, że dostanę plastron od niego. Poprawka. Nigdy nie przypuszczałam, że dostane plastron od jakiegokolwiek ze skoczków nie widząc go na oczy. Zawsze myślałam, że aby zdobyć plastron trzeba poprosić osobiście. Nic bardziej mylnego!

Nie wiem, czy pamiętacie, ale w poście o Dannym podawałam wam link do posta z moim rysunkiem, który dla niego narysowałam. Otóż wysłałam mu go wraz z listem w którym poprosiłam Danny'ego o plastron i w taki sposób go otrzymałam.

Co na koniec? Na pewno to, że to najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek od kogoś dostałam. Bez wątpienia zajmie honorowe miejsce na mojej ścianie. Po cichu liczę, że może uda mi się zdobyć plastrony od innych zawodników. Cóż trzeba być dobrej myśli i próbować! Pozdrawiam!

Asia                       

  
                 

11 komentarzy: