czwartek, 23 października 2014

Čestmír Kožíšek

Hej!

Dzisiaj chciałabym wam pokazać autograf czeskiego skoczka - Čestmíra Kožíška.

Čestmír to czeski skoczek narciarski który kilkukrotnie stawał na podium FIS Cup, dwukrotnie był wtedy pierwszy i raz na 3 stopniu podium Pucharu Kontynentalnego. Może jest mniej znany, ale nie zmienia to faktu, że jego autograf jest dla mnie ważny.

Jestem zadowolona z tego autografu. Słyszałam, że autografy czeskich skoczków jest bardzo trudno zdobyć. Byłam mile zaskoczona tym, że akurat autograf Čestmíra było inaczej. Napisałam wiadomość do niego na jego stronie.  Najpierw spytałam się jak mogę zdobyć jego autograf, a dopiero potem podałam mu adres. Czekałam niecały tydzień. Dodam, że autograf został wysłany priorytetem.

Na koniec chciałabym wam pokazać mój rysunek, który przedstawia Gabriela Karlena. Nie wiem, czy ładny, ale z nudów postanowiłam go narysować. Wypchanych skrzynek!

Asia                         

Strona:
Čestmír Kožíšek



Rysunek:


25 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    A rysunek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografu !
    A rysunek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację!
    mogłabyś podać link do jego OFC strony?

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! :D skorzystam z adresu :)

    OdpowiedzUsuń