wtorek, 11 listopada 2014

Austriacki Związek Narciarski

Witajcie!

Po przerwie mam dla was autografy od Austriackiego Związku Narciarskiego! To już drugi post o AZN, ale ostatnio dostałam od nich nowe autografy.

W kopercie znajdowały się autografy Andreasa Koflera i Stefana Krafta na kartach z serii Manner, Gregora Schlierenzauera z serii Fischer (autograf wyjątkowy ponieważ Gregor podpisał się imieniem i nazwiskiem, a nie standardowo "Schlieri"), Thomasa Dietharta oraz Manuela Poppingera. Manu i Stefan idą na wymianę ;)

Standardowo czekałam krótko, bo około tygodnia. Nie wysyłałam koperty zwrotnej, tylko do koperty z prośbą dołączyłam karteczkę z adresem.

Na koniec zapraszam do zadawania pytań oraz wymiany :) Wypchanych skrzynek!

Asia                      

Adres:
Österreichischer Skiverband 
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck 
Austria
















9 komentarzy:

  1. opiszesz jak wysalac e-mail? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dostałam tylko plakat całej kadry i dwa autografy: jakieś skoczkini i skoczka, którego nie znam.
    Pisał może ktoś z was teraz prośbę do AZN? jeśli tak to co dostaliście?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wysłałam dziś prośbę. Jeśli dostanę odpowiedź to napiszę co dostałam.


    OdpowiedzUsuń