czwartek, 20 listopada 2014

Davide Bresadola

Cześć!

Dzisiaj mam dla was autograf włoskiego skoczka - Davide Bresadola.

Jak już wspomniałam, Davide jest włoskim skoczkiem narciarskim oraz kombinatorem norweskim (osobiście tego nie wiedziałam, ale Wikipedia doucza :D). Uczestniczył w Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Turynie. Jego rekord życiowy w skokach wynosi 204,5m (dla porównania dodam, że rekordy Kamila Stocha i Piotra Żyły wynoszą po 232,5 m). Davide jest też wicemistrzem Włoch z 2013 roku.

Autograf otrzymałam po napisaniu wiadomości do fun clubu Davide. Czekałam około 3 tygodni na sam autograf, a na odpowiedź od fun clubu 1,5 miesiąca. Osobiście zaskoczyło mnie to, że list przyszedł z... Polski! Dokładnie z Polski. Nie pytajcie mnie czemu, bo sama nie wiem. Autograf jest bez dedykacji, ale dla mnie nie ma to większego znaczenia. Ważne, że jest mój pierwszy autograf od włoskiego skoczka narciarskiego!

Jak widzicie na autograf Davide trzeba poczekać, a co za tym idzie trzeba mieć dużo cierpliwości. Życzę wam wypchanych skrzynek oraz cierpliwości, bo ona jest jedną z ważniejszych rzeczy w tym hobby. Do usłyszenia!

Asia                    

Kontakt:



Aktualizacja: 09.01.2016 r.







9 komentarzy: