poniedziałek, 24 listopada 2014

Gabriel Karlen

Hej!

Dzisiaj chciałabym wam pokazać autograf skoczka, który może nie jest bardzo znany, nie odnosi spektakularnych osiągnięć ale tego, że nie ma talentu nie można mu zarzucić. Pochodzi ze Szwajcarii i startuje w Pucharze Kontynentalnym.

Gabriel Karlen, bo to o nim mowa, jest młodym, dobrze zapowiadającym się skoczkiem ze Szwajcarii. Sporo z was może go nie kojarzyć, ale to nie szkodzi. Na pewno po przeczytaniu już będziecie :D

Co o samym skoczku? Hmm... Moim zdaniem jest bardzo miły. Ma też spore poczucie humoru, co jest moim zdaniem wielkim plusem. Nie udaje kogoś kim nie jest, jest po prostu sobą. Jak pewnie pamiętacie, wstawiałam z nim krótki wywiad, który mam nadzieję przypadł wam do gustu ;)

Zastanawiacie się pewnie skąd to wiem. Już wam wszystko wyjaśniam :) Otóż miałam okazję kilkukrotnie z nim pisać i wyżej napisałam to, co o nim sądzę. Każdy ma prawo do swojego zdania, a ja przedstawiam Wam moje :)

Jak długo czekałam? Dokładnie nie pamiętam ale około miesiąca. Wysyłałam standardowo: kopertę zwrotną oraz kupon IRC. W odpowiedzi dostałam 3 autografy (w tym jeden dla koleżanki) oraz list. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że go od niego otrzymam. Bardzo miło z jego strony :D Po męczącym piątku miło było otworzyć kopertę i przeczytać taki list.

Na koniec dodam, że jeden autograf Gabriela idzie na wymianę ;) Wypchanych skrzynek!

Asia             

Adres:
Gabriel Karlen 
Internat Kloster 
8840 Einsiedeln 
Switzerland





8 komentarzy:

  1. Gratulacje chyba się skusze wysłać :)
    Dodawałaś kupon IRC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i mam jeszcze pytanko, czy zamiast IRC można dać trochę euro? a jak tak to ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A wszystkie pytania proszę kierować poprzez formularz kontaktowy aby nie robić niepotrzebnego spamu ;)

      Usuń