wtorek, 16 grudnia 2014

Manuel Fettner

Cześć!

Dzisiaj mogę wam wreszcie zaprezentować autograf na który czekałam ho ho i jeszcze dłużej.

Bohaterem tego posta jest 29-letni austriacki skoczek Manuel Fettner. Posiada on w swoim dorobku złoty medal w drużynie z MŚ w Val di Fiemme, złoty medal oraz trzy srebrne (w tym dwa w drużynie) MŚ Juniorów oraz wiele innych :)

Pewnego dnia, po męczących zajęciach z biologii otrzymałam taką miłą niespodziankę. Na początku moja reakcja była "Z jakiej paki z Austrii?!?". Dopiero po kilku minutach wpadłam na to, kto to może być i moje przypuszczenia się sprawdziły bo był to Fetti :) Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo byłam zdziwiona. Nie przypuszczałam, że dostanę od niego odpowiedź.

Na autograf czekałam długo bo aż dziewięć miesięcy. Fetti pobił "rekord" Gregora o całe cztery miesiące haha, ale się opłacało tyle czekać :D Dodam dla ciekawskich, że Peter Prevc ma szansę pobić Manu, jeżeli w ogóle przyśle mi autograf. Wracając do tematu, w odpowiedzi dostałam kartkę z serii "Manner" oraz plastron z Zakopanego z napisem "Fur Asia" :D Dodam, że sama prosiłam o plastron ;)

Pisząc do Manuela musicie się uzbroić w jeszcze większe pokłady cierpliwości niż do Gregora :D ale trzeba zrozumieć, że oni też mają swoje zajęcia i obowiązki ;) Do usłyszenia wkrótce!

Asia                      

Adres:
Manuel Fettner
Birgitzköpfweg 7
A-6091 Birgitz
Austria





2 komentarze: