wtorek, 10 lutego 2015

Sebastian Colloredo

Cześć!

Dzisiaj chciałabym zaprezentować podpis włoskiego skoczka - Sebastiana Colloredo. Jego autograf jest moim drugim autografem pochodzącym od włoskiego skoczka.

Sebastian to 18-krotny mistrz Włoch. Jego najlepszym sezonem jest sezon 2011/12. W ogólnej klasyfikacji zajął wtedy 34 miejsce, a najlepszą jego lokatą zajętą w konkursie Pucharu Świata jest 10 miejsce w Trondheim w sezonie 2006/2007. Jego rekord życiowy wynosi 210 metrów. Ustanowił go w Planicy w 2011 roku.

Co do sposobu zdobycia autografu to wystarczyło napisać krótką wiadomość na Fan Page'a Sebastiana ;) Czekałam całkiem długo bo trzy miesiące na odpowiedź i około tydzień na list. W kopercie znajdował się autograf z dedykacją, którego zdjęcia zamieszczam poniżej ;) Słyszałam, że ostatnio zaczął całkiem szybko odpisywać na wiadomości więc zachęcam do pisania :)

Na wielu blogach widziałam, że ludzie nie mogą powiedzieć jak zdobyli autograf Sebastiana. bo "przestanie wysyłać". Większej głupoty w życiu nie słyszałam! Jeżeli jakiś skoczek decyduje się na wysłanie autografu to musi zdawać sobie sprawę z tego, że kontakt do niego na 100% pojawi się na różnych blogach i będzie miał dużo zapytań o jego autografy. Cóż, taki urok bycia skoczkiem ;)

Zdaję sobie sprawę, że teraz może spaść na mnie fala hejtów, ale uprzedzam, że mnie one nie ruszają. Poważnie, niektórych bloggerów nie rozumiem. Po co wstawiać posty i pisać w nich rzeczy typu "zdobyłem listownie, ale niestety nie mogę podać adresu"? Te blogi powinny pomagać ludziom, a nie wywoływać w nich uczucie zazdrości i ich dołować! Blogi o autografach powinny zachęcać, a pisząc tego typu teksty to tylko odstraszacie przyszłych kolekcjonerów!

Na koniec chciałabym jeszcze powiedzieć, że cały tydzień jestem do waszej dyspozycji ponieważ jestem chora i mam sporo czasu aby odpowiadać na wsze pytania więc zapraszam do ich zadawania. Pozdrawiam!

Asia                    

Kontakt







21 komentarzy:

  1. pisałaś prośbę po angielsku czy po włosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pytania proszę zadawać poprzez formularz kontaktowy :) Mi to ułatwi odpowiadanie i unikniemy niepotrzebnego spamu ;)

      Usuń
  2. Gratuluję :) I jednocześnie dziękuję, bo szukałam kontaktu do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) i zapraszam do mnie http://autografykasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) I zgadzam się z Tobą... Również staram się zamieszczać na blogu co raz to więcej namiarów. Powiem z własnego doświadczenia że to bardzo pomaga, jeśli np. Ktoś marzy o grafie danej osoby.
    I dzięki za zamieszczenie namiarów na Sebastiana, sama już od jakiegoś czasu poszukuje ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ktoś ma takie samo zdanie jak ja ;) Nie masz za co dziękować ;) Stworzyłam tego bloga, aby pomagać i cieszę się, że na coś się przydaję :D

      Usuń