sobota, 14 lutego 2015

Thomas Diethart

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was autograf Thomasa Dietharta.

Thomas Diethart to 22-letni austriacki skoczek pochodzący z Tulln. Reprezentuje klub UVB Hinzenbach-Oberoesterreich. Jego rekord życiowy został ustanowiony w Harrachovie i wynosi 192,5 m.  Największym sukcesem Thomasa jest chyba zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni w sezonie 2013/14 chociaż srebro na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi to też nie byle co. 

Autograf Thomasa zdobyłam wysyłając prośbę wraz z pertą zwrotną oraz IRC na adres podany na jego stronie. Czekałam około 1,5 miesiąca. Zdziwiłam się, że tylko tyle bo zazwyczaj czekam tak po 2-3 miesiące. W środku koperty znalazłam dwie karty Thomasa oraz... dwa serduszka. Nie są to byle jakie serduszka bo zrobione z pianki na kombinezony :) Autografy niestety bez dedykacji, ale serduszka wynagradzają wszystko :D 

Pewnie zastanawiacie się czemu dostałam takie serduszka. Jak już kiedyś Wam wspominałam - trochę rysuję. Kiedyś nudziło mi się i narysowałam Thomasa. Kiedy już napisałam do niego list postanowiłam dołączyć rysunek i w taki właśnie sposób otrzymałam takie serduszka ;)

Zachęcam do pisania do Thomasa. Warto mieć w swojej kolekcji autograf kogoś tak pozytywnego i utalentowanego jak "Didl". Pozdrawiam i w razie pytań i wątpliwości zapraszam do zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy, a nie w komentarzach. Ułatwi mi to i usprawni  szybie odpowiadanie na wasze pytania ;)

Asia              

Adres:
Thomas Diethart
Postfach 14
6150 Steinach am Brenner
Austria







Aktualizacja: 03.01.2016 r.







17 komentarzy: