poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nejc Dezman

Cześć!

Po dłuuuugiej przerwie powracam. Ta przerwa, swoją drogą trwająca dwa miesiące, była spowodowana nawałem pracy. Od jutra zaczynam pisać egzaminy gimnazjalne... (pozdrawiam, że wyjdą dobrze xD) Podczas mojej nieobecności pojawiło się sporo wyświetleń, za które bardzo dziękuję ;) Miło jest patrzeć, że moja praca na coś się przydaje :) W ostatnim czasie brakło mi też czasu na pisanie nowych próśb. Ale spokojnie, na kilka wpisów jest ;) Obecnie czekam jeszcze na kilka listów w tym jeden jest totalną niewiadomą :D

Bohaterem dzisiejszego wpisu jest słoweński skoczek Nejc Dezman. Nejc może nie ma wielu tytułów, ale jednak miło jest posiadać jego autograf w kolekcji ;) "Nejcz" jest reprezentantem klubu SK Triglav Kranj oraz mistrzem świata juniorów z Erzurum z 2012 roku. Swój rekord życiowy, wynoszący 216 metrów, ustanowił 15 lutego na Vikersundbakken w Vikersund.

Autograf zdobyłam poprzez prośbę do jego fan page'a. Czekałam tak około 2-3 tygodni. Z tyłu jednej z kartek jest napis "Greetings! Nejc", który miło mnie zaskoczył.

Jeżeli macie jakieś pytania, to piszcie do mnie poprzez formularz kontaktowy ;) Pozdrawiam!


Asia                   
Kontakt:
Nejc Dezman Fan Club





10 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    Twój blog bardzo mi pomógł. Jest świetny! Dodaję do poleconych :)
    http://www.ski-jumping-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Cię nie podawaj jak zdobyłaś bo potem już nikt nie odpisze jak komuś zależy to niech poszuka! Szanujcie ich prywatność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieszanowanie prywatności to rozdawanie adresów prywatnych. I pisz ze swojego konta.

      Usuń
  3. Gratuluję. Polecam ten blog, bo ta Pani świetnie pisze - http://crazyheripota.blogspot.com/2015/06/5-prawdziwy-gryfon-neville-longbottom-x.html

    OdpowiedzUsuń