czwartek, 25 czerwca 2015

Luca Egloff

Hej!

Przepraszam za tak długą przerwę. Nadmiar nauki i brak chęci do prowadzenia bloga spowodowały, że świecił on pustkami. Na szczęście są już (prawie) wakacje, a w związku z tym czas, chęci i wena na pisanie bloga. Co do dzisiejszego wpisu to dotyczy on szwajcarskiego skoczka - Luca Egloffa. 

Luca urodził się 6 czerwca 1995 roku w Grabs. Reprezentuje klubu SC Grabserbergoraz jest brązowym medalistą mistrzostw kraju z 2012 roku. 23 listopada 2014 w Klingenthal zadebiutował w zawodach Pucharu Świata zajmując 49. miejsce. Jest rekordzistą skoczni K-105 oraz K-57 kompleksu La Côté Feuillée we francuskim Chaux-Neuve. Na dużej skoczni uzyskał 115,5 metra, zaś na mniejszej 61,5 metra. 7 października 2012 zajął trzecie miejsce w indywidualnych mistrzostwach Szwajcarii.

Do Luca napisałam list oraz dodałam kopertę zwrotną, której i tak nie użył xD Nie dodawałam kuponu IRC, ale wysłałam własne zdjęcia, ponieważ Luca nie posiada własnych kart. W odpowiedzi dostałam oba swoje zdjęcia, które podpisał, krótki list oraz... plastron z Mistrzostw Świata w Falun! W życiu nie pomyślałabym, że dostanę TAKĄ pamiątkę. Cóż, życie lubi zaskakiwać ;)

Adres otrzymałam pisząc do niego na facebooku. Obecnie ma swój fan page więc nie ma problemu aby się z nim kontaktować.

Życzę wszystkim wypchanych skrzynek! A jeżeli macie jakieś pytania to piszcie śmiało. Na 100% odpowiem ;)

Asia                      

Kontakt: 
Luca Egloff







11 komentarzy: