środa, 1 lipca 2015

Richard Freitag

Witajcie!
Czas na kolejną notkę. Dzisiaj chciałabym pokazać wam autograf niemieckiego skoczka Richarda Freitaga.

Richard to niemiecki skoczek narciarski. Srebrny i brązowy medalista drużynowy mistrzostw świata, srebrny drużynowy mistrzostw świata w lotach oraz mistrzostw świata juniorów, zwyciężca indywidualnych zawodów Pucharu Świata. Pierwsze punkty w PŚ zdobył 3 stycznia 2010 roku w Innsbrucku zajmując 30 miejsce. Pierwszy raz  na podium stanął 3 grudnia 2011 roku w Lillehammer zajmując 2. miejsce, a swoje pierwsze zwycięstwo wywalczył 11 grudnia 2011 roku w Harrachovie. Jego rekord życiowy wynosi 230 m, a ustanowił go na Vikersundbakken 26 lutego 2012 w Vikersund.

Do Richarda wysłałam list, kopertę zwrotną oraz kupon IRC. W odpowiedzi dostałam dwie karty oraz plastron z Zakopanego. Swoją drogą to mój drugi plastron z Zakopanego. Zabawne jest to, że nigdy tam nie byłam ;D Co do czasu oczekiwania... Hmm czekałam tak około 3 miesięcy, ale było warto. Jestem ciekawa, czy przebije ktoś Manuela Fettnera w długości czasu oczekiwania na autograf ;) Andres Richarda brałam z jego oficjalnej strony, do której link znajdziecie pod postem.

Wypchanych skrzynek i w razie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie poprzez formularz kontaktowy!

Asia         

Kontakt:
Richard Freitag
Schachtstraße 09
D-08359 Breitenbrunn
Germany









10 komentarzy: