środa, 16 września 2015

Antonin Hajek

Cześć!

Długo zajęło mi wybranie bohatera tej notki. Jak już wiecie (albo nie), Antonin Hajek zakończył swoją karierę.Na pewno większość z was kojarzy,zna, lubi bądź kibicowało mu, jak jeszcze skakał.

Antonin urodził się 12 lutego 1987 roku w miejscowości Frýdlant i reprezentował klub Dukla Liberec. Debiut na międzynarodowej arenie zaliczył 9 lutego 2002 podczas konkursu Pucharu Kontynentalnego w Gallio, a pierwsze punkty zawodów tej rangi zdobył 23 lutego 2002 w Iron Mountain, kiedy zajął 11. pozycję. W Pucharze Świata zadebiutował 10 stycznia 2004 w Libercu, gdzie był 45. Swoje pierwsze punkty do klasyfikacji PŚ zdobył 5 lutego 2005 roku w Sapporo. 20 marca 2010 ustanowił rekord Czech w długości lotu, lądując na 236 metrze. Miało to miejsce w czwartej serii konkursu mistrzostw świata w lotach narciarskich w Planicy. Jego najlepszym sezonem w karierze był sezon 2009/10, gdzie w klasyfikacji generalnej zajął 23 miejsce.

Autograf od Antonina prezentuje się tak:


Niestety nie mam pojęcia jak zdobić jego podpis drogą listowną. Antonin podpisał moje zdjęcie podczas kwalifikacji i z tego, co pamiętam, to nikomu nie odmówił podpisu. Jedyne, co mogę wam powiedzieć, to to, że będę starała się znaleźć jakikolwiek kontakt do niego, a jeżeli znajdę, to się podzielę ;)

Asia                                   



7 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Teraz tym bardziej wartościowy podpis!

    Ja dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie :)
    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, bardzo cenny autograf :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2015/09/1-kamil-stoch.html
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń