niedziela, 4 października 2015

Kento Sakuyama

Cześć!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją największą zdobycz z Wisły - plastron Kento Sakuyamy.

Kento to japoński skoczek narciarski urodzony 3 lipca 1990 roku w Iiyamie. Rperezentuje on klub Kitano Construction Corp Ski Team. Swoje pierwsze punkty w Pucharze Świata zdobył 16 stycznia 2010 podczas zawodów w Sapporo, zajmując 21. miejsce. Swój rekord życiowy usnowił 13 lutego 2015 roku w Vikersund, a wynosi on 206 metrów. Jego najwwiększym osiągnięciem jest tegoroczne zwycięstwo w Letnim Grand Prix.

Plastron zdobyłam w tym roku w Wiśle podczas konkursu indywidualnego. Zwyczajnie poprosiłam Kento aby mi go dał, a on bez wachania mi go dał. Poprosiłam go też, aby podpisał go i napisał "For Asia". Ostatecznie napisał tylko "Asia", ale to na pewno jeden z moich cenniejszych plastronów. Ciekawostką może być to, że Kento napisał na nim datę :D

Plastron prezentuje się tak:



Ogólnie nie wszyscy tak chętnie oddawali plastrony. Pytałam się jeszcze Maćka Kota o plastron, ale on tylko spojrzał się na mnie krzywo i rzucił "Nie". Widziałam jeszcze, że Włosi, Słoweńcy, Austriacy, Niemcy i Norwegowie oddawali fanom swoje plastrony, ale w większości były bez podpisu, a dla mnie najbardziej wartościowe są właśnie z autografem. No ale co kto lubi ;)

Na dziś to tyle. Wpisy na pewno nie będą pojawiać się regularnie - biologiczno-medyczna klasa to nie żarty ;) Wypchanych skrzynek i w razie jakichkolwiek pytań to piszcie przez formularz kontaktowy! :)

Asia                       

6 komentarzy:

  1. Gratulacje ! :) świetna pamiątka :) Mam nadzieje, że ja też kiedyś zdobędę jakiś plastron
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje :)

    SKOKInews.com - skoki narciarskie - nasza i Wasza pasja!

    OdpowiedzUsuń