środa, 14 października 2015

Jakub Janda


 Cześć!

Dzisiaj chciałabym pokazać wam autograf zawodnika, który uczynił mój wyjazd do Wisły niezapomnianym. Oczywiście mowa o Jakubie Jandzie.

Jakub Janda to 37 letni skoczek narciarski urodzony 27 kwietnia 1978 roku w Celadnej, który reprezentuje klub Dukla Frenstat pod Radhostem. Swój rekord życiowy ustanowił w Vikersund 25 lutego 2012 roku, a wynosi on 218 metrów. Do jego największych osiągnięć należą srebrny i brązowy medal Mistrzostw Świata Oberstdorfu z 2005 roku, zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni 2005/06 oraz klasyfikacji generalnej Pucharu Świata 2005/06. Do jego dorobku medalowego można też dodać pierwsze miejsce w Letnim Grand Prix 2005, a także dwa drugie miejsca w Pucharze Kontynentalnym w 2010 i 2013 roku.

Autograf Jakuba zdobyłam podczas kwalifikacji. Kuba bez problemu podpisał moje zdjęcie. Poza tym przed sobotnim konkursem udało mi się go zawołać. Na chwilę się zatrzymał, a po czym wziął mój zeszyt i podpisał mi się w nim. Następnie oddał mi go, a pod spodem znalazłam 5 akredystacji z napisem "GUEST", które należały one do sztabu Czechów. Nie wiem, czym się wyróżniłam z pośród tych wszystkich ludzi (głównie dziewczyn), którzy stali pod domkiem Norwegów, Szwajcarów i Niemców. Po konkursie, kiedy kręciłam się jeszcze po sektorze B1, udało mi się złapać Jakuba i mu podziękować.

Na chwile obecną nie posiadam żadnego kontaktu do Jakuba... Wiem tylko tyle, że pisząc do SPORT2000 jest szansa na otrzymanie jego karty. Podpis wygląda tak:



Mam nadzieję, że podobał wam się wpis. Co do kontaktu - w wolnym czasie postaram się poszukać i coś znajdę. Do usłyszenia!

Asia                      

8 komentarzy: