czwartek, 17 grudnia 2015

Ville Larinto

Cześć!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam autograf fińskiego skoczka Ville Larinto.

Ville urodził się 11 kwietnia 1990 roku w Lahti i reprezentuje on klub Lahden Hiihtoseura. W Pucharze Świata debiutował 1 grudnia 2007 roku w Kuusamo, a swoje pierwsze punkty PŚ zdobył 30 grudnia tego samego roku. Po raz pierwszy na  PŚ stanął w Trondheim zajmując drugie miejsce, a po raz pierwszy zwyciężył 1 grudnia 2010 w Kuopio.

Autografy Ville zdobyłam na kwalifikacjach i konkursie indywidualnym. Ville bez problemu podchodził do barierek tuż po swoim skoku. Podczas konkursu drużynowego zdobyłam też jego podpis na karcie z Hill Size Magazine, ale o tym w innej notce.





Jeżeli chodzi o Ville, to w Wiśle był bardzo miły i chyba nikomu nie odmówił autografu. Był chyba taki najbardziej otwarty na fanów razem z Harri. W sumie to go bardzo miło wspominam i będę wspominać ;) 

Co do kontaktu, to nie mam żadnych namiarów. Słyszałam, że ludzie pisali na Fiński Związek Narciarski, ale bez skutku. W każdym razie wciąż szukam, a w święta zabiorę się za to tak na poważnie. Na chwilę obecną mam zbyt dużo nauki :( 

Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. W razie jakichkolwiek pytań to piszcie śmiało. Pozdrawiam!

10 komentarzy: