wtorek, 12 stycznia 2016

Pius Paschke

Hej!

Dzisiaj chciałabym wam pokazać przesyłkę od Piusa Paschke :) 

Pius urodził się 20 maja 1990 roku w Kiefersfelden i reprezentuje klub WSV Kiefersfelden. W 2011 zdobył wraz z Michaelem Neumayerem, Marinusem Krausem i Seveerinem Freundem złoty medal w zawodach drużynowych mistrzostw Niemiec. W Pucharze Świata debiutował 21 grudnia 2013 w Engelbergu, gdzie zajął 47 miejsce. Na pierwsze punkty PŚ musiał czekać dość ługo. Zdobył je 14 lutego 2015 roku w Vikersund - 29 miejsce. Swój rekord życiowy ustanowił 13 lutego 2015 roku w Vikersund, a wynosi on 201,5 metra.

Od Piusa otrzymałam podpisane zdjęcie oraz list. Co do zdjęcia - Pius sam je dodał, a także napisał na nim dedykację.


Poza tym od Piusa otrzymałam jeszcze plastron z Nizhnego Tagilu (Rosja). Plastron jest zaciągnięty chyba w trzech miejscach, ale był to mój najlepszy gwiazdkowy prezent - przyszedł 23 grudnia ;)


Do Piusa pisałam maila, a w odpowiedzi podał mi swój adres. Niestety nie wiem, czy mogę go udostępnić, ale podaję wam maila na który pisałam i który jest dostępny w internecie ;)

Mail:
Pius_Paschke@web.de

Mam nadzieję, że podobał się Wam wpis, a w razie jakichkolwiek problemów to piszcie śmiało.

Asia                  


8 komentarzy: