wtorek, 3 maja 2016

Marcin Waliński

Witajcie!
Jak widzicie, zaszły pewne zmiany na blogu. Ostatnio zauważyłam, że mało jest blogów na których są podane kontakty do siatkarzy i ogólnie mało jest blogów o tematyce siatkarskiej. W związku z tym, że moją wielką pasją jest też siatkówka, to zdecydowałam się pokazywać też autografy siatkarzy.
Pierwszym siatkarzem, którego autograf Wam zaprezentuję, będzie Marcin Waliński. Tak zwany "Kipek" urodził się 24 października 1990 roku w Trzciance. W tym sezonie grał on na pozycji przyjmującego w Indykpolu AZS-ie Olsztyn, a obecnie nie zdradził jeszcze, gdzie będzie grał. W przeszłości reprezentował barwy takich klubów jak: EKS Skra Bełchatów (obecnie PGE Skra Bełchatów) czy Transfer Bydgoszcz (obecnie Łuczniczka Bydgoszcz). Jego największym sukcesem w karierze jest wywalczone w sezonie 2012/2013 IV miejsce w Mistrzostwach Polski PlusLigi wraz z Transferem Bydgoszcz.
Do Kipka wysyłałam list, kopertę zwrotną wraz ze znaczkiem oraz zdjęcia na adres jego klubu. Obecnie zmienia on klub i nie mam pojęcia, gdzie będzie grał, ale zawsze możecie pisać na jego fan page Kipkowe Wieści. Na odpowiedź nie czekałam bardzo krótko, bo około 2-3 dni.
Tak prezentują się podpisane zdjęcia:





Poza tym dostałam jeszcze podpisany strój treningowy 😊


A dodatkowo mój list (a właściwie koperta) znalazła się na fan page'u Kipkowe Wieści 😃


Mam nadzieję, że podobał się Wam dzisiejszy wpis. Nie mogę Wam obiecać, że posty o siatkarzach będą wrzucane tak często jak o skoczkach. Z czego to wynika? Siatkarze nie zawsze mają podany kontakt do siebie i nie zawsze też odpisują na listy. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do wypełnienia formularza po prawej stronie - zawsze chętnie odpowiem 😉 Wypchanych skrzynek!

 Asia                    

8 komentarzy:

  1. Gratulację, zapraszam na relację :) Ładny nowy wygląda bloga :D
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/05/relacja-z-memoriau-im-leopolda-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się zachował. Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, super pozytywny człowiek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) widzę że udało Ci się zdobyć koszulkę, gratuluję jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne gratulacje!!! :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/05/akredytacja-davida-siegela.html

    OdpowiedzUsuń