wtorek, 15 marca 2016

Joachim Hauer

Cze艣膰!

Dzisiaj mam dla was przygotowan膮 notk臋 o... Joachimie Hauerze 馃槉

Joachim urodzi艂 si臋 2 lutego 1991 roku i reprezentuje klub Baekkelaget Skiklubb. W Pucharze 艢wiata zadebiutowa艂 25 stycznia 2014 roku w Sapporo zajmuj膮c 48. miejsce. Swoje pierwsze punkty Pucharu 艢wiata zdoby艂 29 listopada tego samego roku  w Kuusamo - 29 miejsce. Jego rekord 偶yciowy jest imponuj膮cy gdy偶 wynosi 243 metry, a ustanowi艂 go w Vikersund.

Obecnie Joachima mo偶emy ogl膮da膰 regularnie w konkursach Pucharu 艢wiata zajmuj膮c miejsca g艂贸wnie w drugiej dziesi膮tce. Nie mniej jednak jego dyspozycja pozwala艂a mu w tym sezonie stan膮膰 na trzecim stopniu podium w Ni偶nym Tagile. R贸wnie偶 podczas konkurs贸w z cyklu LGP pokazywa艂 swoj膮 dobr膮 dyspozycj臋 馃槈

Co do autograf贸w - otrzyma艂am je na adres Joachima, kt贸ry od niego dosta艂am. Niestety nie mam poj臋cia, czy ten adres jest prywatny, dlatego nie podam go. Co do podpisanych zdj臋膰 - s膮 mojego autorstwa. Kiedy pisa艂am do Joachima, nie by艂am pewna czy ma swoje karty. Je偶eli komu艣 si臋 podobaj膮, to mog臋 mu wys艂a膰 馃槈






Dodatkowo od Joachima otrzyma艂am te偶 jego akredytacj臋 z Wis艂y. Niestety jest ona bez podpisu, ale mam nadziej臋, 偶e jeszcze uda mi si臋 to nadrobi膰 馃槉



Na dzi艣 to tyle. Mam nadziej臋, 偶e notka si臋 Wam podoba艂a. W razie jakichkolwiek pyta艅 - piszcie. Do nast臋pnej notki!

Asia               

9 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluje! :) szczeg贸lnie akredytacji, zapraszam na wywiad
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/03/carpe-diem-wywiad-z-halvorem-egnerem.html

    OdpowiedzUsu艅
  2. Gratuluj臋 i zapraszam do mnie: http://morethanskijumping.blogspot.com/2016/03/16-alexander-stockl-kilka-sow-autograf.html
    Dodam do polecanych ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Gratulacje :)
    Dodalem ci臋 do mojej listy bloga :)
    Licze na rewanz :)
    http://autografyskowrona.blogspot.com/2016/03/lech-waesa.html

    OdpowiedzUsu艅
  4. Gratuluj臋 :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/03/plastron-daiki-ito.html

    OdpowiedzUsu艅