sobota, 22 kwietnia 2017

Jakub Kowalczyk

Cześć!

Dzisiaj mam dla was podpis Jakuba Kowalczyka -  środkowego ONICO AZS-u Politechniki zwanego "Kropkiem" :)

Jakub Kowalczyk urodził się 26 czerwca 1986 roku w Darłowie, a swoją przygodę z siatkówką zaczynał w AZS-ie Słupsk. Obecnie gra w Politechnice Warszawskiej z numerem "1" na koszulce. Co ciekawe przedłużył on kontrakt z warszawskim klubem i w nadchodzącym sezonie nadal będzie bronił jego barw.

Autograf Kropka zdobyłam podczas Memoriału Zdzisława Ambroziaka, który odbywał się we wrześniu w hali Arena Ursynów. Kuba bez problemu podpisał moje zdjęcie, a nawet był lekko zaskoczony, że je miałam. Poza tym bardzo chętnie pozował do zdjęć i nikomu go nie odmówił ;)


Ja do Kuby wysyłałam jeszcze list ze zdjęciem i kopertą zwrotną na adres klubu. Dostałam w odpowiedzi swoje podpisane zdjęcie, a także koszulkę treningową z autografem. Nie umiem dokładnie powiedzieć, ile czekałam ponieważ rozmawiałam z Kubą i ustaliliśmy, że odbiorę zdjęcie oraz koszulkę po pożegnalnym meczu Pawła Zagumnego. Wydaje mi się, że czekałam coś około 3 tygodni, ale pewna nie jestem. W każ




Poza tym spotkała mnie miła niespodzianka, ponieważ Kuba wstawił zdjęcie mojego listu na swój profil na Instagramie :D


W razie jakichkolwiek wątpliwości zawsze możecie napisać do Kropka na jego profilu na facebooku. Odpowiada beż problemu ;)

Tutaj zostawiam Wam adres na jaki pisałam:

Jakub Kowalczyk
Akademicki Związek Sportowy Politechniki Warszawskiej SA
ul. Foksal 16
00-372 Warszawa

Mam nadzieję, że podobała Wam się notka. Niezbyt długa, ale zawsze ;) Muszę ponownie przyzwyczaić się do pisania wpisów, bo chyba wyszłam z wprawy :/ Do zobaczenia!

4 komentarze: